úterý 23. července 2013

Všechno je jinak (asi).

 A růže jsou opět červené (nebo snad růžové?)
a slova se pletou a pak to má větší kouzlo (a někdy i význam)
a je hezké nechat se unášet proudem
a léto mi proklouzává mezi prsty
a zítra mám narozeniny (a cítím se mladší)
a mám ráda náhody
stop.

Chci psát básně dál, byla to legrace
jako hrát na schovku
asi.


(To jsou ty růže, jak se hezky usmívají..)


(..a vlny.)


a jestli to teď není krásné,
tak jednou bude.

11 komentářů:

  1. Ach, tohle jsou tak krásné fotografie! (i myšlenky)
    a děkuji za milý komentář na blogu, potěšil mě.

    OdpovědětVymazat
  2. ty růže se přímo smějí, ale tak nádherně.
    vrčí mák, mák vrčí.

    OdpovědětVymazat
  3. fotky jsou moc krásný! smím se zeptat čím jsou focený?:)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkněpěkné! poslední dobou má hodně lidí analogy a mě to znervozňuje protože jsem zas pozadu.

    OdpovědětVymazat
  5. pekne poukladané slová a najlepšie fotky.<3

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně krásná atmosféra zachycená na těchto fotografiích. Dokázala bych se na ně dívat celé hodiny a přemýšlet o tom, co je to za místa a co se honilo fotografovi pří jejich pořizování hlavou. Léto je stejně jedna z těch nejkouzelnějších věcí v životě.
    A básně piš dál, jde Ti to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že takto přemýšlíš. děkuji děkuji<3

      Vymazat
  7. Překrásně zasněné fotografie, které nutí k zmyšlení! paráda..

    OdpovědětVymazat

Ty jsi ale rebel.